Pogoji poslovanja in pravila

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta www.coachingtosuccess.si so sestavljeni v skladu z  Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S pogoji poslovanja vam skušamo olajšati nakup in povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi izdelkov.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.coachingtosuccess.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani www.coachingtosuccess.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.

 

Pravica intelektualne lastnine

Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z  nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletna trgovina.

 

Spletna trgovina

  • Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: www.coachingtosuccess.si.
  • Zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem – kupoprodajna pogodba.
  • Z registracijo na spletni strani ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
  • Za nakup v spletni trgovini se uporabnik ne rabi registrirati.
  • Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije), so približne. Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
  • Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene.
  • Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.

Slike izdelkov

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.coachingtosuccess.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

 

Cene in davki

Vse cene so izražene v EUR (eurih) in so končne cene. Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine, razen če je zapisano drugače.

Ponudniku trgovina omogoča naslednje načine plačila :

  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Insights d.o.o. po ponudbi/predračunu.

Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:

Insights d.o.o., Trčova 211, 2229 Malečnik.

Za vsako naročilo prejme kupec račun preko e-mail sporočila in samo v e obliki.

 

Shranjevanje naročila oz. pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Insights d.o.o., Trčova 211, 2229 Malečnik. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov [email protected] ali po telefonu 040 808 999.

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 8 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

 

Narava transakcije

Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za lastno uporabo. Obenem se uporabnik zaveda in strinja, da gre za naročilo z nakupom. Pravne osebe nas lahko kontaktirajo preko email naslova [email protected]

O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na [email protected]

 

Preklic naročila

Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Če je rok dobave več kot 8 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali naročena k dobavitelju blagovne znamke. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi (e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, ki je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.

 

Odstop od pogodbe, menjava in vračilo izdelkov

  1. odstavek 43. d člena ZVPot določa, da v kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne (izroči podjetju ali osebi), ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje  v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Vračila se ne vračajo gotovinsko.

Izdelek, katerega želite vrniti ali zamenjati, mora biti :

  • neuporabljen
  • ne nošen
  • čist
  • nepoškodovan
  • s pritrjenimi etiketami in v originalni nepoškodovani embalaži.

Izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami

Izdelkov, kupljenih v akcijah, ni mogoče vrniti in za take izdelke ni reklamacije.

Če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoče.

Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen.

V zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov: [email protected] ali na spodnji naslov:

Insights d.o.o., Trčova 211, 2229 Malečnik

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na zgornji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega računa, na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko PayPala, vrnemo kupnino preko PayPal-a. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Stroške, povezane z vračilom ali zamenjavo blaga, nosi uporabnik. Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.

Neprevzem naročenih izdelkov se ne šteje kot odstop od pogodbe, temveč kot kršitev pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem.

 

Reklamacije – Servis / Popravilo – Stvarne napake

Ker vemo, da želi stranka izdelek uporabljati nemoteno, bomo v primeru reklamacije izdelka najhitreje izvedli vse, da čimprej zagotovimo delujoč izdelek.

Če ste izvedli nakup in je bil izdelek nedelujoč, je imel napako ali pa da se je nov kupljen izdelek pokvaril (vrnili pa ste ga v 8 dneh), bomo ta izdelek zamenjali v skladu s pogoji zamenjave izdelkov (prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v enaki količini, v originalni embalaži in z računom). Če enakega izdelka ni v zalogi, bomo v skladu z dogovorom s stranko izdelek zamenjali z enakovrednim, dražjim z doplačilom stranke ali pa poslali izdelek na popravilo.

Če bi se pokvaril izdelek, ki je še v garancijskem obdobju, nam ga dostavite, obenem pa boste izpolnili obrazec za uveljavljanje garancije. Izdelek bo z vso dokumentacijo poslan na pooblaščen servis (ali k proizvajalcu) v pregled in popravilo. Čas vračila izdelka je odvisen od napake in vas o tem obvestimo, ko prejmemo informacijo s servisa ali od proizvajalca. Če popravilo ne bo mogoče, bomo izdelek zamenjali z enakim izdelkom. Če enakega izdelka ni v zalogi, bomo v skladu z dogovorom s stranko izdelek zamenjali z enakovrednim, dražjim z doplačilom stranke ali pa bomo vrnili kupnino.

Če na izdelku ugotovite stvarno napako, nam izdelek čimprej dostavite. Napako je potrebno natančno opisati ter omogočiti pregled izdelka (pregled se izvede na servisu).
Če je šlo za stvarno napako ali ne, vas bomo pisno obvestili v 10 dneh od prejema izdelka na servis. Če je šlo za stvarno napako, bomo ponudili odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska.

 

Ponudbe in akcije

Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo v spletni trgovini www.coachingtosuccess.si.
Pri akcijah se ugodnost obračuna od redne cene.
Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.

 

Garancija

Podjetje jamči za originalnost vseh produktov.

 

Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

Insights d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da Insights d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Insights d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Insights d.o.o.  pregleda. Insights d.o.o. ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Insights d.o.o. ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Insights d.o.o. dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Insights d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Insights d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno ter geografsko neomejeno prenaša na Insights d.o.o.

Pravo

Pritožbe in spori

Insights d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Insights d.o.o., se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem Insights d.o.o.,. lahko poveže telefonsko na številko +386 (0)808999 ali po elektronski pošti na [email protected] Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Insights d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Insights d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Mariboru, Slovenija.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Insights d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za morebitno reševanje sporov se lahko obrnete tudi na platformo za spletno reševanje sporov. Platformo SPRS najdete na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 21. 12. 2021

Shopping Cart
Scroll to Top